O SUXEITO POSMODERNO. ENTRE A ESTÉTICA E O CONSUMO

O SUXEITO POSMODERNO. ENTRE A ESTÉTICA E O CONSUMO

Editorial:
GALAXIA
Año de edición:
ISBN:
978-84-8288-932-0
Páginas:
148
Encuadernación:
Rústica
-5%
15,40 €
14,63 €
IVA incluido
Disponible en 3-7 días aprox.
Añadir a la cesta

Premio Ramón Piñeiro de Ensaio 2005. A análise da peculiaridade posmoderna permítelle á autora propoñer a diagnose dalgúns dos temas que forman parte do debate actual, entre eles o efecto dos medios de comunicación na percepción que o individuo ten da realidade. Como inflúen os procesos de comunicación no individuo contemporáneo? A primacía da virtualidade, a sociedade da imaxe que absorve e rexe o mundo presentándoo para o consumo, pode revelar as estrías sociais que latexan na realidade actual? Que roteiros de emancipación son factibles para un individuo fragmentado, vulnerable e manipulable?

Otros libros del autor